Klachten

Uiteraard doen wij ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks toch klachten hebben over uw behandelaar of behandeling, dan vragen wij u dit in eerste instantie met hem of haar zelf te bespreken. Mogelijk gaat het om misverstanden die in een gesprek opgelost kunnen worden.

Ook heeft u de mogelijkheid contact op te nemen met de klachtenfunctionaris binnen onze organisatie om uw klacht te bespreken. De klachtenfunctionaris is te bereiken via ons algemene telefoonnummer en per e-mail via klachtenfunctionaris@nl-psy.nl. Heeft u echter behoefte aan een gesprek met een vertrouwenspersoon in plaats van direct contact op te nemen met de klachtenfunctionaris, dan is dat ook mogelijk. De vertrouwenspersoon in onze organisatie is bereikbaar via ons algemeen telefoonnummer.

Tevens is er een cliëntenraad verbonden aan onze organisatie. Zij staan open voor overleg. U kunt hen mailen via clientenraad@nl-psy.nl.

Mocht u uiteindelijk toch over willen gaan tot het indienen van een officiële klacht bij een onafhankelijke geschilleninstantie, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met De Geschillencommissie Zorg Algemeen. Op de website www.degeschillencommissiezorg.nl vindt u alle informatie over het indienen van een klacht.

Contact

NL-PSY
Fabrieksweg 4
Postcode 7902 NM Hoogeveen

0528-769033
Aandacht voor jongeren met een depressie

Aandacht voor jongeren met een depressie

Geplaatst op: 2017-01-10

23 januari 2017 – Depressie onder jongeren. Iedere puber zit weleens met zichzelf in de knoop. Maar wat als je kind echt depressief is? Eén op de vijftien jongeren lijdt aan depressies. Psychiater Es...

Lees meer Meer nieuws

Om jou zo goed mogelijk te helpen de juiste informatie te vinden, gebruiken we cookies op deze website. Hiermee kunnen we (soms in samenwerking met derden) jouw internetgedrag volgen. Als je verder gaat op deze website, gaan we er vanuit dat je daar akkoord mee bent. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.