Klachten

Uiteraard doen wij ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u desondanks toch klachten hebben over uw behandelaar of behandeling, dan vragen wij u dit in eerste instantie met hem of haar zelf te bespreken. Mogelijk gaat het om misverstanden die in een gesprek opgelost kunnen worden.

Ook heeft u de mogelijkheid contact op te nemen met de klachtenfunctionaris binnen onze organisatie om uw klacht te bespreken. De klachtenfunctionaris is te bereiken per e-mail via klachtenfunctionaris@nl-psy.nl. Heeft u echter behoefte aan een gesprek met een vertrouwenspersoon in plaats van direct contact op te nemen met de klachtenfunctionaris, dan is dat ook mogelijk. De vertrouwenspersoon in onze organisatie is ook bereikbaar per mail info@nl-psy.nl  .

Tevens is er een cliëntenraad verbonden aan onze organisatie. Zij staan open voor overleg. U kunt hen mailen via clientenraad@nl-psy.nl.

Voor klachten betreffende jeugd verwijzen wij voor ondersteuning naar: Jeugdstem tel. 088 - 555 10 00 of via hun website www.jeugdstem.nl

Mocht u uiteindelijk toch over willen gaan tot het indienen van een officiële klacht bij een onafhankelijke geschilleninstantie, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met De Geschillencommissie Zorg Algemeen. Op de website www.degeschillencommissiezorg.nl vindt u alle informatie over het indienen van een klacht. Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie.

Contact

NL-PSY
Fabrieksweg 4
Postcode 7902 NM Hoogeveen

0528-769033

Om jou zo goed mogelijk te helpen de juiste informatie te vinden, gebruiken we cookies op deze website. Hiermee kunnen we (soms in samenwerking met derden) jouw internetgedrag volgen. Als je verder gaat op deze website, gaan we er vanuit dat je daar akkoord mee bent. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.